poniedziałek, 9 stycznia 2012

SALE!! Wyprzedaż szafy:)

Autor: Dżastalandia o 05:38
Uwaga uwaga! Moja szafa pęka w szwach;) A jest w niej sporo rzeczy, których nie noszę, a na pewno komuś jeszcze posłużą;)

Osoby zainteresowane kupnem proszę o kontakt w komentarzach oraz na e-mail: temptress0@vp.pl

Na życzenie mogę wystawić rzecz na allegro lub wysłać więcej zdjęć:) Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości pytajcie śmiało!


A oto rzeczy, o których mowa:)


- SPRZEDANA!! Czapka zimowa (długa, zakończona małym pomponem) - 15zł






- Kolorowe kalosze (miałam je na sobie RAZ przez chwilę! JAK NOWE) - rozmiar 36 (ja noszę 38 i trochę uciskają, dlatego będą dobre na 36 i 37;) - 60zł





- Tunika z bufkami i dekoltem waterfall (założona 2 razy) - dobra na XS, S i M - 25zł





- Sukienka z koronką. Po bokach marszczenia. Tył gładki. Miałam ją na sobie tylko raz! Bez ramiączek (możliwość doczepienia) - dobra na XS i S - 50zł




(róża nie jest na sprzedaż)


SPRZEDANY!! Biały pasek z ćwiekami - 15zł







- Szeroki pasek na gumie z piękną kokardą! NOWY! - 15zł







- Różowa tunika marki IYSHI - rozmiar na 146cm wzrostu, ale ja mam 171cm i jak widać dobrze leży;) - 20zł







- Pudrowa koszula kupiona w PRIMARKU;) luźna. Dobra na XS, S i małe M. Polecam bo materiał jest super! - 25zł




- Szpilki gladiatorki marki GRACELAND. Stan idealny!
- rozmiar 38 - 40zł





- SPRZEDANE!! Koturny nude z futerkiem (miałam je na sobie kilka razy. Stan idealny! Kupione za 89zł) - rozmiar 38 - 65zł



ZACHĘCAM DO KUPNA!:)

Koszt wysyłki 6 - 9zł. Przy zakupie 3 rzeczy wysyłka gratis!

3 komentarze:

Patiness on 12 marca 2012 14:50 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
MUFFIN on 11 kwietnia 2012 11:42 pisze...

dziękuję ślicznie, po takich komentarzach az sie cieplo na sercu robi <3
przyznam ze tutaj trochę nie mój styl ubioru, ale masz mega figurę, zazdroszczę!

Adrian Moczyński on 29 stycznia 2021 16:26 pisze...

Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

Prześlij komentarz

 

Dzastalandia shop Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting